Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011

η κρεμάστρα,της......, ....., ω κρεμάστρα!!!........

μια φορά και ένα καιρό........... ήταν 2 κρεμάστρες!!
..............που........... 
ήθελαν πάρα πολύ να συμμετέχουν στο παιχνίδι-διαγωνισμό της Ρένας!!!
και φυσικά  τους έκανα το χατήρι!


 τα υλικα που χρησιμοποιησα ειναι:
2 κρεμάστρες,
 υάλινο μπουκάλι, 
λίγη γάζα,
μια παλιά κουρτίνα κομμένη σε λωρίδες
 και λαμπιόνια 

 και έτοιμο το φωτιστικό!!μανιτάρι!!
ή όχι;;;
με τι μοιάζει;;;;;
Ρένα μου ελπίζω να σ αρέσει!!!

19 σχόλια:

Φιλία είπε...

Ναι, ναι, μανιτάρι είναι. Φωτιστικό - μανιτάρι!
Μπράβο, Μάγια
Φιλάκια και καλό βράδυ

onirokosmos είπε...

Τι καλό μανιταράκι!!!!!!!!!!!!!!! Μπράβο! Έξυπνη ιδέα και πολύ καλή η εκτέλεσή της!!!!

Rena Christodoulou είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΑΓΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΟΥ!!!!!!!!!!
ΕΙΔΕΣ ΜΕ ΛΙΓΑ ΥΛΙΚΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΘΑΥΜΑΤΑ!!!!!!!!!
ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΜΑΣ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ!!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ!!!!!!!
ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ, ΑΝΕΒΑΖΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΙΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ!!!!!!!!!
ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ!!!!!!!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Μπράβο ΜΑΓΙΑ μου.. ένα μανιταράκι στολισμένο με φωτάκια ειναι μία μοναδική δημιουργία ....και είναι η δική σου...να είσαι υπερήφανη..το δικό μου να δείς ...να γελάς...φιλάκια...στο Ηρακλειο που μένεις;;;;

Katrina είπε...

Μπραβο σου πολυ καλη ιδεα!!!!!!!

deppy11 είπε...

καλα τι φαντασια!!!! τις μας καναν αυτες οι κρεμαστρες!!!

el.mar είπε...

Απο φαντασία στη γειτονιά δεν πάμε πίσω!!
Ωραιότατο και πρωτότυπο το μανιταροφωτιστικούλι σου!!!!!!Φιλιά!!!Καλό βράδυ!!!

mia είπε...

Καλή η προσπάθεια με πολύ φαντασία!!!!! ...μπράβο Μάγια...

Nena είπε...

ΜΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΙΔΕΑ ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΠΟΜΕΙΝΑΡΙΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΚΟΥΡΤΙΝΑ.....ΠΟΛΥ ΕΞΥΠΝΗ ΙΔΕΑ!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ.

Fanypap είπε...

Τέλειο! φιλάκια.

lourdi lourdaki είπε...

KAΛHMEΡAAAAAAA ΜΑΓΙΑ!!!!
ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!ΑΠΟ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΣΚΙΖΕΙΣ!!!!
ΕΧΩ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΜΑ ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΙ ΠΙΟ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΡΝΩ ΝΑ ΣΕ ΘΑΥΜΑΖΩ!!!
ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ!!!

Φιλία είπε...

Ναι, με μανιτάρι μοιάζει, μπράβο σου. Όμορφο και πρωτότυπο.
Καλό βράδυ

χαραυγή είπε...

Πολύ ωραίο το κρεμαστρομανιταροφωτιστικό σου!!
Καλό ΣΚ!!

Pepi είπε...

Μόλις τωρα κατέφερα να δω το φωτιστικό σου ! Μπράβο σου για την ιδέα, την υλοποίηση!! Φιλάκια!

ria είπε...

καλησπερίζω!!!!!!!!
και...να πω...οτι σε πρώτη φάση...λατρεύω την ...
ΖΟΥΖΟΥΝΟ-ΜΑΓΙΑ-ΜΕΛΙΣΟΎΛΑ!!!!Και..τα φτεράκια της που...πετάνε!! Ήταν η αγαπημένη των παιδιών μου όταν ηταν μικρά!!
.....
όσο για το φωτιστικό....μμμμμ...ναι καλέ μοιάζει με μανιταράκι!!!!!
ΜΠΡΑΒΟ!!!!
ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ!!!!!!!!!!!

ΡΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΑΓΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΙΔΕΣ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΟΥ, Η ΠΡΟ[Σ]ΚΛΗΣΗ ΤΕΛΕΙΩΣΕ!!!!!!!!!!!!!
ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΟΥ ΣΤΟ ΜΑΙΛ ΜΟΥ!!!!!!
pxristodoulou@ath.forthnet.gr
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

Ρένα είπε...

Μάγια τόσο όμορφη η κατασκευή σου !!!Μόλις τώρα κατάφερα να τη δώ!!!!!!Πολύ όμορφη!!!!Φιλιά!!!!

Pepi είπε...

Μάγια , καλησπέρα! Να περάσεις από το σπιτακι μου να πάρεις κάτι ..μικρό!!Φιλιά και καλό Σ/Κ!

raydenzel1 είπε...

You are very creative. I have added you to my artwork blog. As always, thank you for stopping by!

ray

το ανέκδοτο της ημέρας

ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΜΟΥ

ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΜΟΥ
ΑΠΟ ΤΗΝ LOURDI _ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!

ΑΠΟ ΤΗΝ LOURDI

ΑΠΟ ΤΗΝ LOURDI
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!

ένα βραβείο απο την kiki

ένα βραβείο απο την kiki
Σ ευχαριστώ

ΑΠΟ ΤΗ ΡΕΝΑ

ΑΠΟ ΤΗ ΡΕΝΑ
ΕΥΧΑΡΣΤΩ!!!!!!!!!!!!

ο Κυρος ο Γραναζης απο την Ειρηνη Σ

ο Κυρος ο Γραναζης απο την Ειρηνη Σ
Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ!!!!! ΠΟΛΥ!!!!!!!

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΒΡΑΒΕΙΟ ΗΡΘΕ ΤΟ 2011 !!!!!!!

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΒΡΑΒΕΙΟ ΗΡΘΕ ΤΟ 2011 !!!!!!!
ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΑΡΑ----- ΣΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ-ΠΟΛΥ!!!!!

ΣΤΟΛΙΔΙΑ

ΣΤΟΛΙΔΙΑ
Δώρο από την lourdi!!!!! - ευχαριστώ!!!!

ΓΟΥΡΙ

ΓΟΥΡΙ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ