Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2010

Η χαρά του παιδιού………………….

Σήμερα το μενού έχει μακαρόνιαααααααααααααα (αλλά δεν θα τα φάμε!?!?!.....ΧΑΧΑΧΑ)
1ο ΠΙΑΤΟ

lourdi μου πολύ μου άρεσαν εκείνα με το σκοινί στολίδια και ήθελα να τα φτιάξω…….. αλλά ψιλόβαρέθηκα………. έτσι τα έκανα μεν, με μακαρόνια βίδες δε……… (πειράζει?!?!?!?? )
2ο ΠΙΑΤΟ

πάλι μακαρόνια βίδες... αυτή τη φορά κόβουμε ένα αστέρι σε χαρτόνι κολλάμε τα μακαρόνια και ένα κερί ρεσο και τα βάφουμε με μπογιά σπρέι ασημί ή χρυσαφί…
3ο ΠΙΑΤΟ

λίγο πιο πικάντικο!!!!! κανέλα ξυλάκι με μακαρόνια φιογκάκια λίγη gliter glue και ετυμα  
4ο ΠΙΑΤΟ

φτιάχνουμε ένα στεφανάκι με πυλό που στεγνώνει μόνος του κολλάμε τα μακαρόνια φιογκάκια τα βάφουμε με σπρέι της αρεσκείας μας …όταν στεγνώσει δένουμε μια κορδέλα σε φιόγκο …………..
μπορούμε να το κρεμάσουμε στον τοίχο ή να το τοποθετήσουμε σε ένα πιάτο και να βάλουμε στη μέση ένα κερί

Πολλά έγραψα ……..
άντε τις καλημέρες μου …………….και ……..καλή σας όρεξη!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

το ανέκδοτο της ημέρας

ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΜΟΥ

ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΜΟΥ
ΑΠΟ ΤΗΝ LOURDI _ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!

ΑΠΟ ΤΗΝ LOURDI

ΑΠΟ ΤΗΝ LOURDI
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!

ένα βραβείο απο την kiki

ένα βραβείο απο την kiki
Σ ευχαριστώ

ΑΠΟ ΤΗ ΡΕΝΑ

ΑΠΟ ΤΗ ΡΕΝΑ
ΕΥΧΑΡΣΤΩ!!!!!!!!!!!!

ο Κυρος ο Γραναζης απο την Ειρηνη Σ

ο Κυρος ο Γραναζης απο την Ειρηνη Σ
Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ!!!!! ΠΟΛΥ!!!!!!!

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΒΡΑΒΕΙΟ ΗΡΘΕ ΤΟ 2011 !!!!!!!

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΒΡΑΒΕΙΟ ΗΡΘΕ ΤΟ 2011 !!!!!!!
ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΑΡΑ----- ΣΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ-ΠΟΛΥ!!!!!

ΣΤΟΛΙΔΙΑ

ΣΤΟΛΙΔΙΑ
Δώρο από την lourdi!!!!! - ευχαριστώ!!!!

ΓΟΥΡΙ

ΓΟΥΡΙ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ