Σάββατο 8 Ιανουαρίου 2011

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ…………………


Να’ με και εγώ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Εύχομαι σε όλη τη blogογειτονιά
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!! ΚΑΙ ΚΑΛΑ!!!! – ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!! – ΧΑΡΑ!!!! ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ!!!!!!
Ας είναι το 2011
ΚΑΛΟ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΚΑΙ ΓΟΥΡΙΚΟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Σε εμάς φέτος το φλουρί το έτυχε η κόρη μου Χριστίνα ………..
αμμμμμμμμμμ…… μου άρεσε η ιδέα της Λούρδης …………..
Έτσι έφτιαξα μια όνειροπαγίδα και το έδεσα για γούρι…
…..να το πάρει μαζί της στην Αθήνα που σπουδάζει…… ( σήμερα φεύγει….. κλαψ κλαψ…)

3 σχόλια:

Sofia Voikou είπε...

Καλή χρονιά με υγεία και χαρά!!!

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Ελα να κλάψουμε παρέα, μόνο που εμένα ο γιός πάει μακρύτερα (Αγγλία...). Εύχομαι πάντως ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ, να πιαστούν στην παγίδα σου μόνο ΧΑΡΕΣ, Υγεία και προκοπή στα παιδιά.

lourdi lourdaki είπε...

ΚΑΛΕ ΦΙΛΗ ΜΟΥ!!!ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!ΧΑΡΑ!ΚΑΙ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΚΟΡΗ ΣΟΥ!!ΠΑΝΤΑ ΤΥΧΗ ΝΑ ΕΧΕΙ!!!!!!!Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ ΤΕΛΕΙΑΑΑΑΑΑ!!!!
ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ!!!!!!

το ανέκδοτο της ημέρας

ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΜΟΥ

ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΜΟΥ
ΑΠΟ ΤΗΝ LOURDI _ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!

ΑΠΟ ΤΗΝ LOURDI

ΑΠΟ ΤΗΝ LOURDI
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!

ένα βραβείο απο την kiki

ένα βραβείο απο την kiki
Σ ευχαριστώ

ΑΠΟ ΤΗ ΡΕΝΑ

ΑΠΟ ΤΗ ΡΕΝΑ
ΕΥΧΑΡΣΤΩ!!!!!!!!!!!!

ο Κυρος ο Γραναζης απο την Ειρηνη Σ

ο Κυρος ο Γραναζης απο την Ειρηνη Σ
Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ!!!!! ΠΟΛΥ!!!!!!!

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΒΡΑΒΕΙΟ ΗΡΘΕ ΤΟ 2011 !!!!!!!

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΒΡΑΒΕΙΟ ΗΡΘΕ ΤΟ 2011 !!!!!!!
ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΑΡΑ----- ΣΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ-ΠΟΛΥ!!!!!

ΣΤΟΛΙΔΙΑ

ΣΤΟΛΙΔΙΑ
Δώρο από την lourdi!!!!! - ευχαριστώ!!!!

ΓΟΥΡΙ

ΓΟΥΡΙ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ