Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2011

ένα κουτάκι κ ένα βραβείο

14 Φλεβάρη σήμερα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σε όόόλους !!!!!!!!!
κ ας είναι ξενόφερτος άγιος..........στο πνεύμα κ εγώ................................
....................... έτσι για το καλό....
..........έφτιαξα ένα κουτάκι για αυτή τη μέρα ............
πριν λίγες μέρες έλαβα το πολύχρωμο βραβείο από τη Δημιουργία με το αντίστοιχο blog και χάρηκα πάρα πολύ!!!!! αυτά τα χρώματα της θεάς Ίριδας μου φέρνουν
χαρά !.!.!.!!!! κ καλή διάθεση !!!!!!!!
όμως αυτό το βραβείο έχει κ όρους ... πρέπει να σας γράψω 10 πραγματάκια για μένα που μου αρέσουν - αγαπώ -και με κάνουν χαρούμενη....
και αυτά είναι:
1. Μ αρέσει ο ήχος κ η μυρωδιά της βροχής
2. Μ αρέσει το χιόνι, τα λευκά χριστουγεννα (μου έχουν λείψει εδώ στο Ηράκλειο)
3. Μ αρέσει να ταξιδεύω ..... να επισκέπτομαι διάφορα μέρη ...ή να ταξιδεύω μένα βιβλίο...
4. Αγαπώ την οικογενια μου με κάνουν να νιώθω χαρούμενη και γεμάτη.....
5. Μ αρέσει να συλλέγω νομίσματα...... έχω 2 συλλογές η μια είναι με ξένα νομίσματα κ η άλλη με τις παλιές καλές δραχμούλες (θα σας τα δείξω κάποια στιγμή )
6. Μ αρέσει κ Αγαπώ να δημιουργώ διάφορα
7. Μ αρέσουν τα κοσμήματα ιδιαίτερα τα σκουλαρίκια.......κ τα τιμώ δεόντως (3 τρύπες δε κάθε αυτί )
8. Μ αρέσουν τα κοντά μαλλιά
(χεχεχε....40 χρονών γαϊδούρα κ κυκλοφορώ με καρφάκια )
9. Μ αρέσει ο,τι ανεβάζει την αδρεναλίνη
10. Μ αρέσει που η τρέλα δεν πάει στα βουνά!..... αλλά έρχεται κ κατσικωνετε στο κεφάλι μου!!
κανονικά θα πρέπει να το δώσω κ εγώ ....... αλλά από τι βλέπω το έχετε πάρει ήδη!!!!!!!
......... όποιος δεν το έχει..... κ το θέλει!!!! εδώ είναι!!!!!! κ τον περιμένει!!!!!!!!!

3 σχόλια:

para-kelsoscooks είπε...

Συγχαρητήρια για το βραβείο σου.Ωραίο το κουτάκι σου.

Δημιουργία είπε...

Και σε αλλα βραβεια με υγεια.Καλη εβδομαδα να εχεις.

RIRI είπε...

Γειά σου majia!!!!!!χαίρομαι που βρεθήκαμε, προς το παρόν μέσω...blog!!!!
Πολύ σύντομα, θα βρεθούμε, ανανέωσα το ραντεβού για 12 Μαρτίου!!!!
Θα σας το θυμήσω 2 μέρες νωρίτερα!!!!!
Καλό βράδυ!!!!

το ανέκδοτο της ημέρας

ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΜΟΥ

ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΜΟΥ
ΑΠΟ ΤΗΝ LOURDI _ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!

ΑΠΟ ΤΗΝ LOURDI

ΑΠΟ ΤΗΝ LOURDI
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!

ένα βραβείο απο την kiki

ένα βραβείο απο την kiki
Σ ευχαριστώ

ΑΠΟ ΤΗ ΡΕΝΑ

ΑΠΟ ΤΗ ΡΕΝΑ
ΕΥΧΑΡΣΤΩ!!!!!!!!!!!!

ο Κυρος ο Γραναζης απο την Ειρηνη Σ

ο Κυρος ο Γραναζης απο την Ειρηνη Σ
Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ!!!!! ΠΟΛΥ!!!!!!!

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΒΡΑΒΕΙΟ ΗΡΘΕ ΤΟ 2011 !!!!!!!

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΒΡΑΒΕΙΟ ΗΡΘΕ ΤΟ 2011 !!!!!!!
ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΑΡΑ----- ΣΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ-ΠΟΛΥ!!!!!

ΣΤΟΛΙΔΙΑ

ΣΤΟΛΙΔΙΑ
Δώρο από την lourdi!!!!! - ευχαριστώ!!!!

ΓΟΥΡΙ

ΓΟΥΡΙ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ