Σάββατο 2 Απριλίου 2011

καλημέρα μπλοκ ο γειτονιά!!!!!!!!!
τα πρώτα κοσμήματα από τα μαθήματα που παρακολουθώ
είναι γεγονός!!!!
καλά!!!
έχω κατενθουσιαστεί με το αποτέλεσμα!!!!!!!!
έτσι
με πολύ χαρά σας τα δείχνω !!!!!
για να μου πείτε και εσείς τη γνώμη σας!!!!
είναι δυο κολιέ από
- αλπακά - χάντρες - σύρμα - κερόνημα - αλυσίδα -
λοιπόν!!!!!
πως σας φαίνονται?????
να έχετε ένα καλό Σ/Κ!!!
Υ.Γ. απο βδομάδα στην ενότητα Η ΧΑΡΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ θα σας δείξω μια εύκολη πασχαλινή κατασκευή να φτιάξετε παρέα με τα ζουζούνια σας

9 σχόλια:

Κατερινα είπε...

ειναι υπεροχο!!πολυ ομορφο για πρωτο..μπραβο σου!!!!!!!1

anna είπε...

Μου άρεσαν παρα πολυ majia,καλη συνεχεια των μαθηματων,περιμενουμε κ άλλα!!!

Konstantina Chryssanthopoulou είπε...

τέλεια, τέλεια!! Μπράβο, καλή συνέχεια!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!!!!
ΜΠΡΑΒΟ!\ΦΙΛΙΑ Χ 2

Νίκη είπε...

Τελειαααααα!!!!!
Είναι πολύ όμορφα και πρωτότυπα, εχουν μια πλαστικότητα που μου αρέσει πολύ!Μπράβο!

kiki είπε...

Φανταζομαι την συνεχεια! Καλο ΣΚ

el.mar είπε...

Πολύ όμορφα!!!!!!!Μπράβο!!!!!!Φιλιά!!!

"Στον δικό μου υπέροχο κόσμο...." είπε...

Μπράβο!Να συνεχίσεις τα μαθήματα και να φτιάξεις κι άλλα κοσμήματα εξίσου όμορφα μ'αυτά!Καλό μήνα!

Unknown είπε...

μπραβο σου... παρα πολυ ομορφα..

το ανέκδοτο της ημέρας

ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΜΟΥ

ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΜΟΥ
ΑΠΟ ΤΗΝ LOURDI _ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!

ΑΠΟ ΤΗΝ LOURDI

ΑΠΟ ΤΗΝ LOURDI
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!

ένα βραβείο απο την kiki

ένα βραβείο απο την kiki
Σ ευχαριστώ

ΑΠΟ ΤΗ ΡΕΝΑ

ΑΠΟ ΤΗ ΡΕΝΑ
ΕΥΧΑΡΣΤΩ!!!!!!!!!!!!

ο Κυρος ο Γραναζης απο την Ειρηνη Σ

ο Κυρος ο Γραναζης απο την Ειρηνη Σ
Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ!!!!! ΠΟΛΥ!!!!!!!

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΒΡΑΒΕΙΟ ΗΡΘΕ ΤΟ 2011 !!!!!!!

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΒΡΑΒΕΙΟ ΗΡΘΕ ΤΟ 2011 !!!!!!!
ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΑΡΑ----- ΣΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ-ΠΟΛΥ!!!!!

ΣΤΟΛΙΔΙΑ

ΣΤΟΛΙΔΙΑ
Δώρο από την lourdi!!!!! - ευχαριστώ!!!!

ΓΟΥΡΙ

ΓΟΥΡΙ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ